Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Listopad 15, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dorota Kania zgodziła się przeprosić Wirtualną Polskę

"Wyrażam ubolewanie, jeżeli moja ww. wypowiedź mogła zostać zinterpretowana odmiennie" - napisała Dorota Kania (fot. Paweł Wodzyński/East News)

Członkini zarządu i redaktorka naczelna Polska Press Dorota Kania przeprosiła w mediach społecznościowych Wirtualną Polskę za twierdzenie, że do wycieku maili ze skrzynki ministra Michała Dworczyka doszło w wyniku zhakowania poczty WP.

To efekt ugody zawartej pomiędzy WP a Dorotą Kanią - wydawca wycofał pozew przeciwko Kani. Zamieszczone we wtorek oświadczenie ma być dostępne przez 24 godziny.

Dorota Kania 1 października 2022 roku gościła w programie "Salon dziennikarski" w TVP Info. Opowiadała, że służby rosyjskie mają sztukę manipulacji opanowaną do perfekcji. Stwierdziła, że to Rosjanie włamali się i zhakowali pocztę Wirtualnej Polski i przez to wypłynęły maile. "Może dwa czy trzy maile były prawdziwe, zaczęto dopisywać kolejne" - dodała.

W oświadczeniu zamieszczonym na platformie X Dorota Kania napisała, że w "Salonie dziennikarskim" w TVP Info nie miała "zamiaru naruszać dóbr osobistych spółki Wirtualna Polska Media SA i nie było moją intencją twierdzenie lub sugerowanie, że do rzekomego wycieku e-maili Ministra Michała Dworczyka doszło w wyniku włamania hakerskiego na pocztę Wirtualnej Polski". "Wyrażam ubolewanie, jeżeli moja ww. wypowiedź mogła zostać zinterpretowana odmiennie" - zakończyła.

"Redaktor Kania może zrozumie, że oszczędne gospodarowanie prawdą w tematach dotyczących WP - nie ma sensu. Być może tak bardzo żałuje swoich wypowiedzi, że aż zamknęła profil" - skomentował Michał Siegieda, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej WP.

(KOZ, 15.11.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.